20 Şubat 2010 Cumartesi

Karmakarışık!!

Böyle duygular hisetmeyeli öyle çok olmuşki, dedim hislerimden emin olunca,yapmadığım seyler yaptım kendi çapımda ödünler verdim,tek bir söz kırmaya yetti beni.Hislerim bitmedi ancak askıya alındı,sonunun acı ve hüsran olacağını bile bile lades diyemdim  bu oyuna evet demeyi o kadar cok isterim ki ancak hiç hazır değilim sonuçlarına.Diyebilirsiniz kim biliyorki yarın ne olacagını,evet isterim koşulsuzca sevip yaşamayı ama karsı taraf sana istediğin degeri vermeyip ben aşık olmaktan korkuyorum diyorsa durup bi geriden kendine bakman gerekiyor.Oysa ne kadar heyecanla başlamıştı her güzel şey gibi.Yok yok vazgeciorum artık bu oyunlardan...
Korkuyorum senden.
Korkuyorum yanınsıra gidenden,
Pencerelere doğru akşamüzeri.
El kol oynatışından,
Söylenmeyen sözlerden.
Korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan,
Korkuyorum senden.
Sana büyük bir sır söyleyeceğim,
Kapat kapıları.
Ölmek daha kolaydır sevmekten.
Bundandır işte,
Benim yaşamaya katlanmam.
Sevgilim....

0 yorum:

Yorum Gönder