3 Kasım 2009 Salı

yenilik...

Bu blog işine epey sardım sanırım yeni sablonum da hosuma gitti daha ferah oldu sanki,hep okurken baskalarının yazdıklarını yazmaya bir türlü cesaret edememiştim,hemen hemen hayatımın her dönemi bir şeyler yazdım.Ne gariptir ki bu yazılanlar genelde hüzünlü ve kızgın olduğum zamanlara denk geldi . Neden hep hüzünlü seyler yaşadığım zaman yazmak istiyordum,bana terapi gibi gelmesinden kaynaklıydı bu sanırım.Halbuki genel itibariyle sürekli gülen biriyim ve bunun aksine duygusal seyler yazmak niye:D neyse neyse yenilenicem:D
Uf bilgisayarımında bozuldugu su günlerde biraz üzgünde olsam yenilenecegim blog sablonum gibi.Tek dileğim içindeki fotoğraflara birsey olmaması.Dün aniden bir seyler yazarken elimde bir elektrik hissettim ve bilgisayar kapandı sonrada bir daha acılmadı .Teknik servisin emin ellerine ulaştı sanırım bekleyip görecegiz.

0 yorum:

Yorum Gönder