23 Kasım 2009 Pazartesi

İnsanın bazen yapacağı o kadar çok iş vardır da ne zaman ve nereden başlayacağını bilemez ya, hele bide bunun sıkıntısı yetmezmiş gibi en son isteği birilerinin yorumunu duymaktırya.Onlar yardım ettiklerini zannederler ama sen sinir olursun hayatlarına burnunu sokmalarına he işte tam o durumdayım şu aralar.Üzerimde hakkı olanlar,olmayanlar hayatına yorum yapıyorlar aa bi durun da sorun ya ben ne istiyorum sonunda patladım ve iyikide patladım yoksa allah bilir ne olucak benim hayatımı çizicekler ve rahata erecekler sanırım.
Neydi gerçekten ya dün o tartışma inanamadığım ve beklemediğim hayatımda güvendiğim kişiden aldığım o tepki.ve konu sadece iş arama sürecinde olmamdan kaynaklı bir boşluktan oluşuyor ki daha 2 ay olmuşken iş arama süreci ve ben gayet rahatken. sonunda birşey olarak çıkılacak bölümler okumak varmış dememle çıkan bir gerginlik,ki dogru iktisat okumanın sonunda ne olacağını bilmemek ve pek çok secenek varken bir türlü karar verememek tek derdim ki sonunda bankacı olucakmışım gibi görünüyor.Bu tartışmada önüme sunulan bir çok gereksiz örnekler ne vardı ya ne vardı bu kadar beni sinirlendirecek neydi yani sorun gercekten anlayamadan sinirim tepemden fışkırıyordu.O kadar çok sinirlendim ki başımı alıp kaçasım geldi de evdekilerin suçu ne zaten bensiz geçirdiler son 5 yılı.Aman allahım çok gerginim ve keşke bu gerginlik benden kaynaklı olsaydı ben gayet stressiz geceirirken bu dönemi ne olmuştu battımı bu rahatım insanlara.
Offf bütün insanları hayatımdan silip sadece annemi alıp gidesim var arkama bakmadan.
YETERR ARTIK HAYAT BENİM HAYATIM ....

0 yorum:

Yorum Gönder