3 Eylül 2009 Perşembe

deneyim


Son günler ,dönmek mi istiyorum kalmak mı? Zamanın hızını bu yıl geçtikten sonra bir kez daha anladım,o kadar hızlıki insanın aklı almıyor.Düşününce 1 yıl oo geçmez neler yaşanır diyorsun.Neler yaşanıyor ama geriye dönüp bakınca nasılda hızlı geçti demekten kendini alamıyorsun.
Hayatımın en güzel yılıydı diyebilirim. İlk yurt dışı deneyimimde çok şanslıydım hep güzel insanlar çıktı karşıma,faklı kültür,farklı dil ama hiç zorlanmadım.Evet başlarda insanları anlak zor geliyordu tek zorluğu buydu burada olmanın simdi onada alıştım tek zorluk geri dönmek olacak bu seferde sanırım.
Büyük şehirlere nasıl tahamül edeceğimi bilmiyorum burayı okadar cok sevdim ki hayatımın sonuna kadar burda yasayabilirim.Sakin,sessiz ,aradığın hersey var küçük bir yerden bekleyemegecegin seyler Türkiye 'de.Çok gördüm ,çok okudum ,çok şey keşfettim.Bilmedğim yönlerimi öğrendim,hayatımın en güzel deneyimiydi ve geri dönüp baktığımda iyiki bu kararı vermişim diyecegim.

Özleyeceklerimi üç şeyle sıralarsak Cuma gecelerimizi:D ,sessizliğini,insanların birbirine saygısını.Ama kesinlikle havasını ve yemeklerini anmayacağım mümkünse.En çok özleyeceğim sehir ise Cambridge tarihi,sanatsal seni içine alan binalarıyla bana hep büyülü gelen bir sehir ne kadar çok gitsemde sıkılmayacağım günün birinde mutlaka tekrar geleceğim bir yer.

Evet son günlerim duygusalım ...özleyeceyim...

0 yorum:

Yorum Gönder